New Deal
Moderator
Rogue Guide:
1.Rotacja skilli i dysponowanie energią
Na czym polega rotacja ?
Rotacja polega na cyklicznym używaniu skillu w pewien określony sposób aby właściwie dysponować energią oraz zmaksymalizować dps. Przykładowo rotacja 2s/5r polega na nabiciu za pomocą SS dwóch CP, użycia Slice and Dice, zebrania kolejnych pięciu CP i użyciu Rupture
Rotacje dla buildów Combat
2s/5r jeśli posiadamy mace z kaela oraz 2x t4 lub 2x t6
3s/5r jeśli nie posiadamy wyżej wymienionych itemów
Dysponowanie energią
Generalnie nie powinno się nigdy pozwalać aby energy bar osiągnął wyższy poziom niż potrzebny jest na użycie Sinister Strike’a – jesteśmy wtedy ustrzeżeni przed zregenerowaniem się energii ponad cap. Czasami trzeba jednak odstępować od tej reguły – gdy zakończymy cykl a wciąż zostało nam parę sekund Slice and Dice warto tę energie zachować i wykorzystać na SS w następnym cyklu. Gdy zakończymy cykl a slice and dice zostało nam sporo ( co zdarza się np. przy użyciu AR lub szczególnie szczęśliwych procach z Combat Potency ) warto pokusić się o eviscaverate ( w przypadku gdy na bossie znajduje się debuff Sunder Armor ) lub expose armor ( brak Sunder’a )
2. Używanie i synchronizacja Cooldownów
Sztuka sama w sobie – powinno się je odpalać gdy tylko nadarzy się na to możliwość. O czym większość rogali ( i nie tylko rogali ) wie, odpalanie CD razem daje większe efekty niż odpalanie ich jeden po drugim, dlatego też powinno się je łączyć dla lepszego efektu. Sporo też zależy od sposobu w jaki odpalane są heroismy – jeśli wiemy zostanie on odpalony w bardzo wczesnych fazach walki „chomikujemy” CD na ten moment.
Blade Flurry
Haste Potiom
Flame Cap
Drumsy +80 Haste ( LW )
Ewentualne raciale ( Troll/Orc )
Zaraz po wbiciu inicjalnego threatu gdy wiemy że Hero puszczone będzie po
a) więcej niż dwóch minutach – odpalamy wszystkie CD’ki prócz Flame Cap ( 3 min CD )
b) więcej niż trzech minutach – odpalamy wszystkie CD’ki
Gdy Hero nie będzie puszczane w grupie rogala wszystkiego używamy po prostu co CD
Adrenaline Rush
Adrenaline Rush prawie zawsze używamy zaraz po wbiciu inicjalnego aggro jako że nie stackuje się ono w żaden sposób z efektami typu Haste a będzie je można odpalić raz jeszcze pod koniec walki ( mowa oczywiście o walkach typowych, nie np o Kael’u gdzie AR powinno być użyte dopiero podczas pierwszego pyro )
3.Najlepsza grupa dla rogala
Szaman Ench ( Unleashed Fury, WF Totem [ + grace air jeśli szaman zna się na totem twistingu ] )
Warrior Fury/Arms ( shout, blood frenzy jeśli arms )
Feral Druid ( 5% crit, +30% z bleedów )
Retradin ( Sancity Aura, Judgment of Crusader. Czemu nie Hunter BM/MM ? Boost dpsu dla rogala jest bardzo podobny ale Ret bardziej skorzysta z grupy z WF totemem niż Hunter. )
4.Buildy
(sword/sword)
http://wow243.gamestool.net/roguet.php? … 0000000000
(mace/sword)
http://wow243.gamestool.net/roguet.php? … 0000000000
( Ten możemy zastosować kiedy wydropimy macke z kaela )
5.Hit i Expertise Rating
Ogólnie o Hit i Expertise
Dwie najważniejsze statystyki rogala – dostarczanie ich w postaci gemów czy nowego gearu daje największy przyrost DPSu. Można by sobie zadać pytanie dlaczego nie „ładować” wszystkiego w hit i expertise jeśli dają nam one najwięcej ? Odpowiedź jest prosta – obie statystyki mają swojego Capa czyli pewną ilość ponad którą wzrost przynosi zerowy boost dpsu
Hit Cap ( z uwzględnioną precyzją )
Atak Specjalny: 64
Atak White: 363
Atak White (z aura dreanei’a ): 347
Atak White (z IMP Fearie Fire ): 316
Atak White (obydwa powyższe): 300
Expertise Cap
0/2 Weapon Expertise, nie human ( lub human z fistem/daggerem ): 103
2/2 Weapon Expertise, nie human ( lub human z fistem/daggerem ): 64
0/2 Weapon Expertise, human z macką/swordem: 83
2/2 Weapon Expertise, human z macką/swordem: 44
6.Gemy
Meta gem
Jedyny słuszny meta gem dla Rogue Combat to Relentless Earthstorm Diamond - Item - World of Warcraft
Czerwone Gemy
4agi/4 hit rating ( gdy jesteśmy już bardzo blisko hit capa w czerwone sockety ładujemy gemy + 8 agi )
Żółte Gemy
8 hit rating ( gdy jesteśmy już bardzo blisko hit capa w żółte sockety ładujemy gemy 4agi/4 hit rating )
Niebieskie Gemy
4agi/6stam ( w gearze umieszczamy tylko 2 niebieskie gemy aby uruchomić meta gem, reszta – patrz żółte gemy )
Gdzie umieścić niebieskie gemy ?
To zależy w głownej mierze od tego jakie bonusy z socketów oferują nam itemy - jeden na pewno powędruje do bootów Nyn'jah's Tabi Boots, to gdzie umieścić drugi podpowie wam zdrowy rozsądek.
7.Enchanty permanentne i tymczasowe
Permanentne
Head: Glyph of Ferocity
Shoulders: Odpowiednik naszej frakcji aldor/scryers
Back: +12 Agility
Chest: +6 All Stats
Wrists: +24 Attack Power
Gloves: +15 Agilty
Legs: 50 Attack power, +12 Critical Strike Rating
Boots: +12 Agility
Weapons: Mongoose / Mongoose
Jeśli posiadamy Enchanting, +4 all stats na Ringi.
Tymczasowe
MH Weapon – Wind Fury > Instant Poison
OH Weapon – Deadly Poison > Instant Poison
Ostatnio edytowany przez Darkscyther (2010-10-06 19:59:38)
Offline